fredag 23. desember 2011

Julehilsen fra Skyggebalkongen!

Freden har forlengst senket seg over alle hager og balkonger, Skyggebalkongen er faktisk helt overlatt til seg selv, uten en eneste liten julepynt. Men inne er det blitt jul!

Iblant føles det som om jeg har blogget i hundre år, men så har jeg jo ennå ikke rundet mitt første hele år! Jeg gleder meg til ny sesong med blogging, i rykk og napp, om lure ting og dumme ting, opp- og nedturer. Det blir jo mer å skrive om etter hvert som sesong 2012 kommer litt på gli...

Jeg synes det er utrolig hyggelig også å titte innom andres hage- og balkongblogger. Selv om det også skjer litt i rykk og napp. Det blir som å få mange nye venner med en felles interesse. Hva har du funnet på nå? Inspirerende bilder? Hvilke erfaringer kan jeg lære noe av? Bloggene er der når jeg har tid til å lese dem. Når jeg googler noe i hagesammenheng skjer det stadig oftere at det beste svaret finnes i en blogg der ute!

Egenlig hadde jeg bare tenkt å takke for mange besøk og kommentarer i min første sesong. Og å ønske deg som titter innom en riktig fin julefeiring! Så da gjør jeg det;

8 kommentarer:

  1. Jag vill önska dig en riktigt god jul tillbaka!
    Anna Vattenkanna

    SvarSlett
  2. Riktig god jul til deg også!

    SvarSlett
  3. God jul fra meg også, snart er vi klar for en ny balkong og verandasesong!

    SvarSlett
  4. Så ønsker jeg god jul på skyggebalkongen og takker for gode tips og grønn glede som du deler med oss blogglesere.

    SvarSlett
  5. Hei Bille! Jeg vil med dette ønske deg en riktig god Jul! Jeg har satt stor pris på å lese dine innlegg om skyggebalkongen og dens planter, men også om feriehagen din. Takk for fine tilbakemeldinger på Hagegal i året som har gått.
    Mange takk også for de hyggelige hilsener du har skrevet på min egen blogg i 2011.
    Ha en fortsatt riktig fin Julefeiring. Så håper jeg vi kan få tid til en tur i Botanisk hage og en kopp kaffe i våren som kommer :-D

    Stein fra "Sommerhagen".

    SvarSlett
  6. Skyggebalkongen er et veldig hyggelig tilskudd til min bloggverden - det er alltid nyttig med at annet perspektiv. Jeg har etterhvert begynt å se haven min som en hel masse små steder som henger sammen - og da er ikke veien så lang fra balkongtanker til havetanker. Sånn rent bortsett fra av overvintringene er mye enklere nede på bakken. God romjul, Bille.

    SvarSlett
  7. Jeg kom tilfældigt forbi din blog.
    Godt billed.
    Tak for kigget.
    Jeg håber du har haft en glædelig jul.
    Du ønskes et godt nytår.

    SvarSlett
  8. Tusen takk for hyggelige hilsener! :D Jeg har hatt bloggefri romjul, og det har egentlig vært deilig. Nå tas de siste småkakene med som niste idet jeg kravler inn i Blogglandia :D

    Ha en flott nyttårshelg!

    SvarSlett