søndag 1. januar 2012

Året Rundt i Botanisk Hage - Oversikt

Hver måned i 2012 kan du bli med meg på en fotorusletur i Botanisk hage i Oslo! Hagen er svært innholdsrik, og det er spennende å følge endringene gjennom året. Det er sikkert ikke vanskelig å forstå at jeg er glad i dette stedet. Selv om disse tolv fotorusleturene umulig kan dekke alt, håper jeg at du selv blir fristet til å ta en tur!

Klikk på bildene for å bli med på turen!







Botanisk hage i Oslo er åpen for besøkende året rundt - her finner du mer informasjon om hagen og museene.

2 kommentarer:

  1. Hej Bille
    Fine minder fra året der gik.
    Har du ikke lyst a være med på min årskavalkade?

    Godt nytår og
    hej fra
    Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Eva, og takk for hilsen og invitasjon! Jeg oppdaget den altfor sent, men hyggelig uansett! Godt år!

      Slett